تشک اغوشی نوزاد چه کاربردی داره؟

۴ پاسخ

بغل کردنشون روزای اول خیلی سخته

آغوشی خیلی خوبه حتما بگیر برا بچه اولم گرفته بودم عالی بود برا دومی هم گرفتم

اولش كه بچها خيلي ريز و كوچولوان بلند كردنشن سخته، اما با اغوشي خيلي راحته

برا موقعی خودت یا بقیه بغلش میکنن یا از بیمارستان میاریش خیلی کاربردیه

سوال های مرتبط

مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهفتم بارداری