سلام بچه ها
دخترم سوخته
اینو زدم خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

ببین اگه خیلی سوخته پوماد کلوتریمازول و هیدروکورتیزون بخر باهم قاطی کن روزی دو سه بار بزن ،آب رو آتیشه

اره عالیههه

سودو کرم بزن بهش

عالیه این اکسید دوزنگه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار. ایلماه مامان مهدیار. ایلماه ۱ سالگی
مامان نیکان وتودلی مامان نیکان وتودلی ۲ سالگی