اینم از آدم برفی دخترم

تصویر
۶ پاسخ

تهران فقط یه لایه نازززززک نشست روی زمین

ماشاالله چقدر برف پیش ما در همین حد اومد

تصویر

ما فردا درست میکنیم😅

اینم از آدم برفی ما

تصویر

کدوم استانی

چه خوشگل
اینجا نمیدونم چرا برفش سفت نیست نمیشه آدم برفی درست کرد

سوال های مرتبط

مامان ♥️امیرحسین♥️ مامان ♥️امیرحسین♥️ ۳ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیک مامان نیک ۲ سالگی
مامان ائلوین مامان ائلوین ۳ سالگی
مامان کمند👧مهراد👶 مامان کمند👧مهراد👶 ۲ سالگی