اردبیل برفی

تصویر
۳ پاسخ

برا شهرمام برف باریده خدایا شکرت🥺

چقدر دلم‌خواست الان یه روز عادی برفی بود که داشتم با فرهان اماده میشدم برم برف بازی و حرص میخوردم که چرا لباس نمیپوشه چرا یه جا نمیمونه من لباس تنش کنم چرا اذیتم میکنه و بعد خوشحال و شاد و خندون میرفتیم بیرون بازی میکردیم

خوشا ب سعادتت😍😍

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی
مامان آیلا خانوم مامان آیلا خانوم ۳ سالگی
مامان ♥️امیرحسین♥️ مامان ♥️امیرحسین♥️ ۳ سالگی