۶ پاسخ

ترقه زاد اولیره نترس عزیزم

منم دقیقا الان توشهرمون یه صدای بزرگ مثل انفجار شنیدم هیچ جا هم هیچی نگفتن اصلا نمیدونم چی بود ولی مثل انفجار بود

من چیزی نشنیدم

اردبیل هم مگه میزنن؟

خداپشت پناهتون عزیزم خداحافظتون باشه

کدوم طرف بودصدا کجاییدشما

سوال های مرتبط