خانوما دخترم اسهال گرفته چیکار کنم

۳ پاسخ

کته و ماست بده
سماق نمیدونم مجازه یانه ولی فایده میکنه اگه مجازه بریز رو کته اش
آب زیاد بده چای کمرنگ یکم تو چاییش نعنا بزن چایشو خیلی کمرنگ بکن داخلش یکم نبات بنداز دل دردشو اروم میکنه
فعلا اینا رو بکن تا شوهرت بیاد ببری دکتر

حتما ببرش دکتر خدایی نکرده آب بدن بچه کم میشه

دکتر ببر

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا ۱ سالگی
مامان رو 💕 ی 💕س ا مامان رو 💕 ی 💕س ا ۱۵ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۸ ماهگی
مامان ساریژ مامان ساریژ ۱۰ ماهگی