۶ پاسخ

این شیاف برای چیه؟

يه بسته فكر كنم ١٥٠ تومن
من صبح گرفتم كه از شبش مصرف كنم دقيقا همون شب زاييدم😅اصلا يه دونه هم استفاده نكردم

140تومنه از ۳۷ میتونی شروع کنی

۳۷ هفته ب بعد
بسته ۱۰ تایی شو من ۶۵ میگرفتم

واقعاً تاثیر داره میترسم بذارم

۳۷ به بعد

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وهشتم بارداری