دهانه رحم باز میکنه یک هفته قبل تاریخ زایمانت شروع کن
بمن ک گفت از ۳۶ بزار
بارداری اولم ۳۹ هفته فقط گذاشتم فکر کنم
من قرصشو هم واژن استفاده میکنم هم میخورم از ۳۸ هفته دیگ شیافش نمیدونم
من از ۳۸ گذاشتم
عزیزم این شیاف برای باز شدن دهانه رحم هست کسایی که طببعی زایمان میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.