۶ پاسخ

دهانه رحم باز میکنه یک هفته قبل تاریخ زایمانت شروع کن

بمن ک گفت از ۳۶ بزار

بارداری اولم ۳۹ هفته فقط گذاشتم فکر کنم

من قرصشو هم واژن استفاده میکنم هم میخورم از ۳۸ هفته دیگ شیافش نمیدونم

من از ۳۸ گذاشتم

عزیزم این شیاف برای باز شدن دهانه رحم هست کسایی که طببعی زایمان میکنن

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی