۳ پاسخ

برا چی هس این شیاف

میخوام زودتر زایمان کنم واقعن سر این بچه خیلی اذیتم

چون من بچه اولیم 37هفته 4روز به دنیا اومد پسر بود این بچه دومی هست دختره میگن زودتر بدنیا میاد

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی