بچها ازمایش تعین جنسیت چجوریه از چن هفتگی میشه داد

۱۰ پاسخ

شنیدم از نه هفته

ازمایش سلفری هست که میگن از نه یا ده هفته ب بعد بدی بهتره یه هفته دوهفته طول میکشه تا جوابش بیاد پنج تا نه تومن بستگی به جایی که میری هزینشه

از 7هفته و 5روز به بعد میتونی آزمایش بدی

ازمایش خون ۶-۷هفته س فک کنم

۱۵ هفته برو سونو جنسیت دگ یک دفعه

شونزده هفته میگن جنسیتو

ن هفت هفته
باید سونو تشکیل قلب با ضربان داشته باشی
هر هفته ای رفتی سونو قلبش تشکیل شد انجام‌یده
نیازی ب برگه دکتر هم نیست آزاد
حدود پنج‌تومن
ی هفته بعدم جوابش میاد

از ۱۶ میشه برای تعیین جنسیت رفت

انومالی ۱۸هفته

معمولا ۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته دوازدهم بارداری
مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد قصد بارداری
مامان نهال🤍🌱 مامان نهال🤍🌱 هفته سی‌وسوم بارداری