خانما تکون خوردن زیاد نینی از چیه؟

۷ پاسخ

یکی گرسنگی هست ،گاهی من هنوز حس ضعف ندارم ولی از تکوناش بیدار میشم غذا میخورم اروم میشه، یکی اینکه اون راحتتره به سمت چپ بخوابم، من راحتترم به سمت راست بخوابم😅دعوامون میشه

وای منم خیلی نگران وول خوردنشم
حس میکنم طبیعی نیست این حد از تحرکش🥲

یه مطلب علمی خوندم نوشته بود چندتا دلیل داره حرکت زیاد نینی
اولی گرسنگی عه
دومی هوش بالای بچه
سومی شیطنت
و دلایل دیگه

گشنشه شاید

پسر منم زیاد تکون میخوره خدا بدادم برسه🤣

از شیطونیش😍

شلوغ بودنش🤣
وقتی ک دنیا بیاد راحتی نداری

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو ممد💕 مامان جوجو ممد💕 ۶ ماهگی
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری