۶ پاسخ

منم فک میکنم توهمه اما عطسه میکنم سریع شروع میکنه ب تکون خوردن مطمئن میشم خودشه😂

منم همینطور🫠🫠🫠

سلام
من هنوز هیچی حس نمیکنم 😅
دستمو میذارم رو شکمم بلکه چیزی بفهمم ولی اصلا نمیتونم تشخیص بدم حتی کدوم ور و کجا هست ☺️

منم اینطوریم چیز زیادی از حرکتاش تاحالا متوجه نشدم

آدم همیشه اوایل فکر می‌کنه توهمه

عادیه تو هفته شما منظم حرکات ندارن بیشتر خوابه از ۲۸هفته منظم شد برامن قشنگ میفهمی حتی دستو پاهاش کجاس

سوال های مرتبط