من نمیدونم چرا از ساک حما خوشم نمیاد😅😅 اخه دوران ماها ۳۰ سال پیش با اینا میوردنمون الانم همون شکلیه حتی خوشکل ترش نکردن🤣
کریر خیلی کاربردیه
کریر خیلییییی بدرد بخوره هم توماشین مثل صندلی ماشین نوزاد راحت توش میخوابه تو بغل نمیمونه
هم هرجا رفتی دیگه بچت زمین نمیمونه تو مهمونی باغ پارک و هرجا میذاری تو کریر هم مثل گهواره میشه تکونش داد
من تو دوتا بچه هامم کریر خیلیییییی بدردم خورد و همیشه استفاده میکردم واسه سومی هم خریدم دوباره
من هردوش داشتم
ساک حمل خیلی کم استفاده شد کریر هم نهایت تا چهارماه کلا هردو خیلی کاربردی نیستن اما مثلاکریر برا موقع میزاریدداخل ماشین میری واکسن بزنی بد نیست کلا با هیچکدوم موافق نیستم
من از قیافه ساک حمل خیلی بدم میاد
کریر خیلی شیک تره تازه میگن برا نوزادای کولیکی هم مفیدتره
من ساک حمل برا پسر اولم گرفته بودم کلا تو اون میخوابید تا چهار ماهگی
من خریدم زمان دحترم ولی اصلا برام کارایی نداشت فقط یکبار استفاده کردم
ولی آغوشی خیلی خوب بود
کریر بگیر از این مدلش که قابلیت صندلی ماشین هم داره نی نی لای لای هم میشه
من هر دو رو داشتم و هر دو برام کاربرد و استفاده داشت
هم ساک حمل و هم کریر
ساک رو میبردم مهمونی وقتی کوچولو بود داخلش میذاشتم و روی زمین یا مبل نمیخوابوندمش پیکنیک میرفتیم داخلش میذاشتمش و پشه بند میزدم خیالم راحت بود
کریر هم برای حمل با ماشین کاربردیه
ساک حمل نگیر
کریر هم کلا شاید یک ماه استفاده بشه نگیری مشکلی پیش نمیاد
قنداق سوئسی کار هردورو میکنه
ساک حمل بیخوده بچه را داغون میکنه
اما کریر عالیه
هیچکدوم ی قنداق سوییسی
به نظرم قدیمیه
ساک حمل خیلی زشته اصلا به دلم نمیشیشنه
سلام عزیزم
هر دوتاش کاربرد داره بستگی به خودت و بچت داره
من از هردوش استفاده کردم
کریکات کالسکه روکه ساک حمل هم میشد تا حدود یکسالگی چنددفعه ای که مسافرت رفتیم میذاشتم صندلی عقل با کمربند فیکس میکردم بچه راحت میخوابید خودمم راحت بودم یا مثلا دورهمی خارج از شهر یا گردش میرفتیم استفاده کردم که رو زمین نذارمش
کریر هم تا چهارماهگی برای خونه مادربزرگم یا مادرشوهرم که همش تو بغل یا رو زمین نباشه استفاده کردم
ساك حمل فك ميكنم خيلي بهتره من هم كرير گرفتم هم ساك حمل اما ساك بيشتر به دردم خورد
من ساک حمل گرفتم خیلی قشنگه کریر میخاستم بگیرم دودل شدم
کریر حداقل تا چن ماهگی برا صندلی ماشینم هست خوبه
من کریر گرفتم، تو ۶ ماه اول خیلی خوب و ایمنه برای حمل نوزاد
هم با کمربند تو ماشین ایمن میشه هم با ایروفیکس خودش، ما چون دو ماشینه ایم ایزوفیکسم گرفتم که صندلی ماشین توی ماشین همسرم باشه
کریرم تو ماشین خودم فیکس بشه
کریر ک خیلی بهتره این خیلی زشته
قطعا کریر ، موقعی ک خواهرم به دنیا اومد تا چهار ماه داخلش میخوابید جایی میرفتیم مهمونی و اینا،، بعدشم به عنوان صندلی ماشین تا یک سال و خورده ای استفاده شد منم کریر گرفتم چون کاربردیه
کریر خوبه
ساک حمل زمان دنیا اومدن من گرفتن استفاده هم نشده همونطور مونده
من کریر دارم خیلی خوبه برا توماشین ومیرید جایی بجای اینکه بچه رو بزاری روزمین میزاری سر جاش . تا پنج شیش ماهگی هم استفاده کردم
ساک حمل خیلی بده سر دخترم گرفتم اصلا استفاده نشد الان میخام کریر بگیرم
من هیچ کدوم رو نخریدم ،سر بچه ی اولمم نخریدم سر اینم
کریر هم زیاد نمیشه استفاده کرد
میگن اسیب میزنه به ستون فقرات بچه
من کریر برای دخترم خیلی خیلی استفادم شد، و تا وقتی سایزش به دخترم میخورد استفاده کردم.
الانم گذاشتم برای پسرم استفاده کنم
به نظرم هيچ كدوم به درد نميخوره
من خریدم واس بعد بیمارستان و مهمونی چیزی اگ خواستیم بریم
والا من هرجووری فکر کردم دیدم نمیتونم با شکل و قیافه این کنار بیام
اصن یه حالیه
حس ناامن بودن هم میده به ادم
خلاصه که دوسش ندارم و حتما انتخابم کریر هست
من این مدل ساک رو خیلی دوست دارم😍
من از اینا هم داشتم کریر هم. اصلااا ساک حمل استفاده نشد فقط تا چند ماه کریر استفاده کردم.بنظرم ساک حمل نخرید
ساک حمل نگرفتم ولی خیلی شنیدم بدرد نمیخوره
کرییر کاربردی تره
تو ماشین تا ۵ ماه حدودا پسرم تو کرییر بود ،
بعد کم کم تو صندلی ماشین گذاشتم و با اینکه صندلی ماشین از بدو تولد گرفتم ، تو کرییر راحت تر بود
جایی هم میرفتم همون تو میخوابید ، میشست بزرگتر که شد ، حتی اوایل غذا خوردنش که تو صندلی غذا نمیشد بشینه ، تو کرییر میشست ، غذا میدادم بهش
البته اوایل که خیلی کوچیکه ، زیرش تو کرییر تشک سرویس همراه مادر شو میذاشتم ، روش هم قنداق سوییسی
و کلا بدون اینکه چیز نرمی زیرش باشه ، نمیذاشتمش داخلش
چون یکم شیب داشت ، واسه رفلاکس هم خوب بود
بزرگتر هم که شد باهاش بازی میکرد ، تا ۹ ماهگی تقریبا دم دستمون بود کرییرش
من ساک حمل برای دخترم گرفتم 7 سال پیش دقیقا همین مدلیه عصای دستم بود گذاشتم انشالله برای پسرمم استفاده کنم
من کریر گرفتم با صندلی ماشین
برای داخل ماشین یا گردش خیلی خوبه
من سر ۳ تا بچه هام خییییلی از ساک است۳کردم خیلی خوب بود تقریباً تا ۳ ماه مدام اون تو بود بعدش کریر
مال پسر من همین مدلی بود خیلی خوب بود تا چند ماهکی استفاده میکردم الان هم نگه داشتم برای دخترم رنگش قرمزه
بله عزیزم من کریر همیشه داشتم و برای دو تا بچه هام خیلی کاربردی بوده
واقعا حس بدی میده اینا ، قطعا بچه یه کم بزرگ بشه فقط در مواقعی که خواب باشه میمونه تو اینا ، ولی کریر وقتی بیدار هم باشه میمونه این حس تنگنا و خفگی میده به من
منساک حملی که رو کالسکه بود رو استفاده میکنم
کفی بیس داره
رو کالسکه نصب میشه
تو ماشین همفیکس میشه
عالیه
برای ماه های اول و نوزادی کریکات(ساک حمل) و بعد از اون کریر که نوزاد دراز کشیده باشه فرم نشسته نشه
من کریر گرفتم
کریر چون سنگین میشه زیادم به نظرم کاربرد نداره ساک حمل گرفتیم باز اون یه چیزی بهتر بود
کریر گرفتم
اینا خییییلی کم شاید استفاده بشن که نمی ارزه برا خریدش
من خوشم نمیاد مخصوصا که بچم مرداد به دنیا میاد به نظرم گرمش میشه. من کریر رو ترجیح میدم
فکر نکنم کاربردی باشه من قنداق سویسی گرفتم
راستش من ساک حمل گرفتم برای ماه اول تا کمر نوزاد صاف باشه ، بعد از ۲ماه یه کریر لازم بشه میگیرم هنوز تجربه نینی ندارم باید بیاد بذارمش داخلش ببینم چجوریه😆
من ست کالسکه که گرفتم با این بود کریر نگرفتم دیگ ، رو خود کالسکه هم نصب میشه ، فروشنده میگفت تا ۹ ماهگی هم کاربرد داره ، مثلا برای سفر هوایی کاربردی هستش ، یا از بیمارستان تا خونه میخوای بیای ، پشه بند و کاور باران هم داره
منم بین این مدل و اون حصیریا گیر کردم کدومو بگیرم ☹️ولی ته دلم حس میکنم این خیلی بهتره
من خریدم اصلا استفاده نشد سنگینه
ساک حمل میگن پشیمون میشی بخری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.