مامانها به نظرتون کریر بخرم یا ساک حمل بیمار

۱۲ پاسخ

کریر بهتره
هم فرم کمر بچه حفظ میشه و اذیت نمیشه هم تو ماشین راحت میتونی بذاری هم تو خونه ازش استفاده کنی

کریر خیلی بهتره حملش راحت تره اما ساک حمل بزرگه سخته

کریر بهتره حتی میشه داخل ماشین ازش به عنوان صندلی ماشین هم استفاده کرد

کریر واسم راحت تر بود
چون دخترم رفلاکس داشت
اون باعث میشد شیب دار بخوابه و کمتر بالا بیاره. توی ماشین هم استفاده میکردم. جایی هم میخواستم برم میبردم میذاشتم توش تا نق میزد سریع تکون میدادم اروم میشد. یه وقتایی هم از دسته‌ش عروسک اویزون میکردم سرگرم میشد و بازی میکرد باهاشون.
تا ۶ عصای دستم بود. همش توش میخوابید

من هیچکدومو استفاده نکردم

کریر بهتره

کریر تو خونه هم استفاده میشه و تکون میخوره بعدم صندلی ماشین میشه
ولی جابه جاییش وقتی بچه توشه سخته چون سنگینه

کریر بهتر از ساک‌حمل

همه گفتن نخر کریر دیگه ساک حمل گرفتم تو ماشینم صندلی ماشین از بدو‌تولد گرفتم گلم

من از این کریر تریکویی ها گرفتم

عزیزم من ساک حمل خریدم

ساک حمل بیمار یا نوزاد🥺

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۶ ماهگی
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی