۵ پاسخ

ببین چرا هم اشتراک بخری هم نت بزنی؟
گپ و فیلم نصب کن
من که فقط نت شبانه میگیرم 30گیگ 12تومن حالا فکر کنم شده 14تومن
فیلم دان میکنم بعد می‌شینم نگاه میکنم آفلاین

اگه نتت با خط ایرانسل باشه دیگه اشتراک نمیخواد بخری فقط از حجم اینترنتت کم میکنه

باید تا یک ماه نت هم داشته باشی اگر اینترنت مخابرات (وای فای) داشته باشی رایگان هست و اشتراک نمیخواد بخری

رایتل داشته باشی اشتراک نمیخواد

ارع میتونی همه فیلمارو ببینی اما نت هم باید وصل باشه من اکثر سه ماهه شش ماهه میخرم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان آراد
آرش مامان آراد آرش ۲ سالگی
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن ۱ سالگی
مامان مامان نازطلا مامان مامان نازطلا ۲ سالگی
مامان بردیا وبنیسا مامان بردیا وبنیسا ۲ سالگی
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن ۱ سالگی
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی ۱ سالگی