خانما کسی جواب این کشت ادرار می‌دونه

تصویر
۷ پاسخ

خیلی گریه کردن دلایل دیگه هم میشه داشته باشه وزن نمیگیره تب داره کم ادرار می‌کنه اینها مهمن. تو خونه هم که میگیرن باید کامل بچه تمیز شدن باشه بعد از گرفتن نمونه زمان زیادی نگذره . اما قطعا پزشکی که نوشته دلیلی جز گریه زیاد داشته فردا ببره دکتر حتما . اگر عفونت باشه باید سریع درمان بشه که درمان راحت تر و مدت زمان کمتر میخواد .

جای تمیز و مرتب آزمایش گرفتن ازش ؟؟دختر من تو اورژانس ازش آزمایش گرفتن جوابش مثبت اومد بعد تو بخش اطفال گرفتن منفی اومد

بازهم مشروط به علائمه . قطعا نشونه هایی وجود داشته که کشت ادرار نوشته شده براش مثل وزن گیری کم تب بی‌قراری و..... که اگر علائمی بوده باید دارو بگیره اما لزوما نه هر دارویی که اینجا نوشته اگر علامتی نیست یا سابقه عفونت ادراری نداره نیاز به مصرف دارو نیست

علائمی هم داری عزیزم ؟! باکتری داری اما مقدارش وابسته به علائمه . اگر علائمی مثل درد زیر شکم سوزش ادرار بوی بد ادرار تکرر و..... نداری احتمالا این مقدار باکتری از نمونه بوده

یعنی عفونت ادراری داره

کشت ادرار مثبت خودت تو آزمایش هم گفته که با داروهایی مثل سیپروفلوکساسین سفتریکسون سفتازیدبم جنتامایسین کوتریموکسازول اینا قابل درمانه

مثبته و نیاز به دارو داره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن ۱ سالگی
مامان مامان نازطلا مامان مامان نازطلا ۲ سالگی
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی ۱ سالگی