خانما جواب غربالگری اول کسی میدونه بهم بکه

تصویر
۷ پاسخ

همه چی خوبه زیر خط ریسک هست

به نظر که همه چی نرماله انشالا

آزمایش و سونو چقدر شد هزینش میشه بگی

همه چیز خوبه

عزیزم نی نیت پسررره؟؟؟

من غربالگری اول پر خطر نشون داده بود

.......

تصویر

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن ۱ سالگی
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن ۱ سالگی
مامان الینا💖 مامان الینا💖 ۱ سالگی
مامان اریاو فسقل مامان اریاو فسقل ۸ ماهگی
مامان مامان نازطلا مامان مامان نازطلا ۲ سالگی