۳ پاسخ

چجوری تونستی بگیری دختر من ک کیسه میچسبونم همش پوشکشو میکشه گریه میکنه ک درش بیارم خیلی دلم میخواد ازمایش بدم موفق نشدم

اره منفیه

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن ۱ سالگی
مامان حدیث و تودلی🫄 مامان حدیث و تودلی🫄 ۲ سالگی