۳ پاسخ

من سری اول کیسه ابم سوراخ شده بود منم تجربه نداشتم حرکت بچم خیلی کم و ضعیف شده بود سری رفتم بیمارستان

والا من دیدم دکتر گفت ربطی نداره و ماه هر چی بالا تر بره ترشحات بیشتر و ابکی تر میشن چون بچه بزرگ میشه و هرچی بزرگ بشه اب دورش کم میشه و جاش تنگ تر میشه

بله یکی از علائمش میتونه باشه

سوال های مرتبط

مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی