۱۱ پاسخ

عمرا دلم بچه بخاد ولش کن بابااا کی حوصله داره

من خوشم نمیاد ک هیچ براش ناراحت میشم ک قراره باز همون مراحل انجام بده
هر کسی با بچه زیر ۵ سال عکس بیبی چک مثبت میذاره تبریک میگم‌اما دلم میسوزه
از اون ور هزینه های سرسام اور سونو ازمایش بعد دنیا میان هزار جور خرج
اینم ک وضع مملکت

عکس خود بچه هم بزارن دلم بچه نمیخواد چ برسه بیبی چک😂

برای من یکی که دیگه خدا اوروزا رو نیاره غلط کنم هوس کنم🤷‍♀️🙆‍♀️

دقیقا...مخصوصا تایمی ک تست میزنی منتظر جوابشی😍

عکسای بچگیشو نگاه کن دیگه دلت نمیخواد🥴🥴

اصلااااا

والا من که اصلا هوسم نمیشه

هیچ ی ذره ام دلم نمیخواد
بیکارم🚶🏼‍♀️

والا من استرسی میشم بچه دلم نمیخاد

😂😂😂😂😂خواهر فکر کنم بارداری و زایمان خوبی داشتیا

سوال های مرتبط

مامان آلاء مامان آلاء ۲ سالگی
مامان پارسا 🥺😍 مامان پارسا 🥺😍 ۲ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان درسا مامان مامان درسا ۳ سالگی