۲ پاسخ

من که عمل کردم راحت شدم، بعد ۱ سال باردار شدم

من اندومتریوز دارم و یکبار باردار شدم ،قبلش دو سال اقدام بودم ولی هیچ قرص و دارویی استفاده نمیکردم ،با اندومتریوز میدونم سخت میگیره ولی چسبندگی رونمیدونم

سوال های مرتبط

آنچه دلم خواست نه آن می شود... آنچه دلم خواست نه آن می شود... قصد بارداری
مامان محمدجواد مامان محمدجواد هفته هفتم بارداری