کسی با اندومتریوز و چسبندگی باردار شده ؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

آره عزیزم.من هم کیست داشتم هم یکی از لوله هام چسبندگی داشت

عزیزم آندومتریوز باعث التهاب تو رحم میشه و خود التهاب مانع بارداریه. حتما روزی یکی یا دوتا قرص کورکومین بخور ضد التهابه

چسبندگی نداشتم ولی چند سال درگیرش بودم
کلا میگن درمانش بارداریه

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد مامان محمدجواد هفته ششم بارداری