۳ پاسخ

من دارم
ولی فقط دو سه سانت عکس رنگی و اینا سالم بود همه چی ولی بازم باردار نمی‌شدم اون موقع یکی دوسال اقدام بودم ک دکتر گفت ای وی اف کن جنین فریز کردم ولی نشد انتقال بدم ..همه راه هارو رفتم از قرص گرفته همه چی ولی طبیعی نمیشد
ولی خدا بعد ۴ سال اقدام موقعی که انتظار نداشتیم خودش طبیعی بهم داد و الان باردارم

منم دارم ۴ ماه اقدام ۳ روز مونده ب موعدم هیچ علائمی هم ندارم

منم اندومتریوز هستم و یکسال اقدامم،شما کیستتون چقدره؟چنوقت اقدامین؟

سوال های مرتبط

مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری