خانما میان وعده ب بچه هاتون چی میدید

۵ پاسخ

عزیزم درخواست دوستی بده

موز. کدو حلوایی با شیره انگور. ماست و شیره انگور. گاهی از اضافه غذای وعده قبلیش میدم.

کلم بروکلی آبپز با ماست
خرما له شده
موز و سیب
نون با آرد کامل و کره
نیمرو با روغن زیتون
گاهی اوقات دیگه خیلی گرسنه بشه که تحمل نداشته باشه مجبورم سرلاک بدم😬

میوه یا بستنی

هیچی نمیخوره قبلا عصرا ی سیب و گلابی براش رنده میکردم میخورد الان ولی هییییچی
همون شیرخشک فقط

سوال های مرتبط

مامان رضا و نورا مامان رضا و نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی
مامان پسر نازم👣 مامان پسر نازم👣 ۱۴ ماهگی