وزن بچه خوب باشه دستگاه نمیره عزیزم اگه زودم به دنیا بیاد
عزیزم دیگه انشالله کم موندین به امید خدا
من بچه هام 35 هفته دنیا اومدن دستگاه نرفتن
من دوستم دوقلو ٣۵هفته داشت دستگاه نرفت یکی دیگه از دوستام ٣۶هفته بود اونم نرفت دستگاه
تکونای نینیت اوکی شد ساراجان؟
از ۳۷هفته وزنشم بالا باشه
نمیشه گفت بستگی به رشد بچه داره الان بیمارستان بودم یه 36 هفته نرفته بود دستگاه یکی دیگه رفته بود 😬
از ۳۷ به بالا فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.