خانمابچه چندهفتگی نمیره تودستگاه

۸ پاسخ

وزن بچه خوب باشه دستگاه نمیره عزیزم اگه زودم به دنیا بیاد

عزیزم دیگه انشالله کم موندین به امید خدا

من بچه هام 35 هفته دنیا اومدن دستگاه نرفتن

من دوستم دوقلو ٣۵هفته داشت دستگاه نرفت یکی دیگه از دوستام ٣۶هفته بود اونم نرفت دستگاه

تکونای نینیت اوکی شد ساراجان؟

از ۳۷هفته وزنشم بالا باشه

نمیشه گفت بستگی به رشد بچه داره الان بیمارستان بودم یه 36 هفته نرفته بود دستگاه یکی دیگه رفته بود 😬

از ۳۷ به بالا فک کنم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آرادوآروینا💙💝 مامان آرادوآروینا💙💝 ۶ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۷ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی