خانما بچه 37یا38هفته کامل که تودستگاه نمیره؟

۱۰ پاسخ

ن جونم کامله

منم ۳۷ هفته و ۳ روز زایمان کردم‌بچم دستگاه نرفت.کامل و سلامت بود

نه معمولا کاملن

کامله عزیزم من دوستم ۳۵ بچه آورد نرفت دستگاه چون وزنش خوب بود ۲۶۰۰ بود

کامله از ۳۷ هفته عزیزم

نه گلم

نه بابا فک نکنم

نه عزیزم من 37 هفته و 3 روز زایمان کردم

ن معمولا نمیره مگه اینکه مشکلی پیش بیاد

اره.ولی بستگی ب بچه هم داره

سوال های مرتبط

مامان دونه ی انار مامان دونه ی انار ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی