۵ پاسخ

طبیعیه تو‌بچه ها

طبیعیه

پسر منم اینطوری کمبود اهن هم ندار ازمایش دادم. طبیعی تو بچها

پسر منم

شنيدم براى كمبود اهنِ ، قطره مكمل ميدى؟

سوال های مرتبط

مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار🧿 مامان مهدیار🧿 ۱ سالگی