زیاد خوردن خیار مشکلی داره ؟؟؟ تو بارداری

۵ پاسخ

مصرف زیاد سردیجات توصیه نمیشه
چه گرمی چه سردی به اندازه خوبه

چون سردیه زیاد بخوری بچه شلوغ میشه من خیار و گوجه زیاد میخوردم نمیدونستم سردیه همش بهم می گفتن خرما بخور بچت بعدا اروم بشه الان پسرم به شدت شلوغ و نا ارومه نوزادی هم خیلی اذیتم کرد

منم خیار دوغ و کیوی میخورم همش

نه عزیزم اصلا مشکل نداره

زیادنخور همه چی بخور
زمستونه سردیت میکنه

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته سیزدهم بارداری
مامان قو کوچولو🦢 مامان قو کوچولو🦢 هفته بیست‌ویکم بارداری