۴ پاسخ

بچس دیگه هم ناراحت میشیم هم خسته ولی چاره نیس وظیفمونه مراقبت کنیم نا بهتر بشن

اره ولی بازم سعی کن اروم باشی عزیز

مراقبت میکنیم خوب میشه .انقد ناراحتی نداره .سرماخوردگی این چیزا چیزی نیست .مریضای سخت نگیرن تنشون سالم باشه همیشه

نه خوشحال میشیم با کون‌میشینیم تو‌حنا آخه چه سوالاتیه؟

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ ماهگی
مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی