۹ پاسخ

سلام عزیرم منم تقریبا هشت روز شروع کردم بچمو از شیر بگیرم سینه هام سنگین شدن و درد دارم شما چیکار کردی سینه هات خشک شدن

عزیزم من ۳ روز بهتر شد ولی بعد یه هفته خوب خوب میشه

خاکشیر بریز رو آتیش سینتو جلوش بگیر دودش بهش بخوره
یا سنگ بذار داغ داغ بشه بعد بپاش رو سنگه که ازش بخار بلند شه اون بخار بخوره به سینت
ولی مواظب باش نسوزی

چجوری گرفتی عزیزم

یهویی گرفتی؟؟شبا اصالا نمیدی؟

منم پسرم ازشیرگرفتم۴روز دردداشتم

اگه میبینی خیلی اذیت میشی یکم در حد سبک شدن بدوش ولی خالیش نکن و اینکه صبر کن تا خودش خشک شه ماساژ و تحرک هم نده

من دوشیدم سبک شد دیگم پر نشد

نه تحمل کن مایعات نخور زیاد و اینکه سرما مواظب باش نخوره بشون

سوال های مرتبط