برو داروخونه قرص سفیکسیم بگیر شیرت خشک بشه🙏🏻👌🏻(تجربه ی مامانای گهواره بود)
من یکماهه ازشیر گرفتمش
ندوش چون باز شیر تولید میککه برو توحمام اروم بالاشو با اب گرم ماستژ بده بعدش اب سرد بگیر رو سینه هات اروم میشی
دو سه روز با فاصله بدوشی تایم پر شدنش کم میشه
قرص نخوری بهتره میگن هرمون هارو بهم میریزه منم گذاشتم خودش کم کم خشک بشه ورم میکنه اما چند روز بعد خوب میشه
منکه محل ندادم دردش کم شد
الان روز هفتم هس از شیر گرفتم .
بزودارو خونه قرص بهت میده بخوری 24 ساعت بعد خشک میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.