۶ پاسخ

باید بدوشی وگرنه آبسه میشه عفونت می‌کنه با مک زدن شیر تولید میشه ن با دوشیدن

من رفتم دکتر دارو داد و گفت سوتین سفت بپوش .دستکاریش نکن تا یک ماه قرص رو مصرف کن بعد دوباره بیا پیشم

عزیزم زیر دوش باید با آب سر شسته بشه آب گرم شیر بیشتر تولید میشه

منم از شیر گرفتم امروز همه میگن گرمه بچه مریض میشه اما دیگه واقعا داشت اذیت میشد شبا تا صبح همش بیدار بود و شیر میخورد کلافم کرده بود اما تو خونه زیر کولر باشه بازهم بچه اسهال استفراغ میشه؟؟؟؟

عزیزم منم تازه دخترمو از شیر گرفتم.تجربه خودمو میگم.اصلا دستکاری نکن،ندوش با دوشیدن بازم شیر تولید میشه،اگر خیلی درد داری دراز بکش روی کمر سینه هاتو به سمت بالا ماساژ بده،با آب خنک بشور،گرمیجات نخور،بعد سه روز بهتر میشی

توی حموم زیر دوش گرم بدوش

سوال های مرتبط