۷ پاسخ

اره 😅 تازه پسر جیغ جیغوعه

دختر منم جیغ میزنه ولی من خوشم میاد لدت میبرم البته تا وقتی ک خسته نشه و به سرفه نیفته😂

سلام ، دخترم مروارید ، 5 ماهش هست ، دو سه روزه خیلی جیغ میزنه ، سردرد گرفتم ، نمی‌دونم چکارش کنم ، چه دکتری ببرمش

جزو رشدشونه اگر نزنه باید نگران باشی

واااای دختره من جیغای بنفش میزنه بعد غش غش میخنده من همش میترسم گلوش درد بگیره 🫠😂

🤐😮‍💨

اره ما عبور کردیم ازاین مرحله

سوال های مرتبط

مامان دیار🩵 مامان دیار🩵 ۱۰ ماهگی