پسرمن از دوماهگی داره تنگی مجرای قی میکنه هرچقد ماساژ میدم خوب نشد یکیش.اشک میاد یاچرک مخصوصا باد بخوره بهش شدید میشه
همش غی میکنه باید ماساژ بدی گوشه چشمشو به سمت پایین با دستت بکشی اوکی شه
فکر کنم ارثی باشه
اخه مناجیم اینجوری بود پسراولمم مجراش بسته بود با مالش و پماد درست شد
گوشه چشمم پر میشه و عفونت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.