مامانا دخترم خیلی عطسه میکنه چرا؟؟؟

۳ پاسخ

طبیعیه روند رشد بچه هست نگران نباش

عادیه ترشحات داخل بینی و ریه اش ک موقع جنین بود میگن خارج میشه

عطسه تو نوزادی یعنی باز شدن راه هوایی، منظورت از زیاد چندتاست؟ 10تا دونه در روز طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آیلا💗 مامان آیلا💗 ۱۳ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی