کسی بوده که به بچش زینک بده ؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

نئوزینک هست مال دخترم رنگش آبی

من میدم

من امروز شروع کردم

ارع عزیزم من از سه روزگی میدادم
دیگ زیاد تپلی شد
رفلاکسم داشت دکتر قطع کرد

من از سه ماهگی با نظر دکتر میدم برای تقویت سیستم ایمنی

من از دوماهگی مبدم قطرش

سوال های مرتبط

مامان ارشیدا مامان ارشیدا ۸ ماهگی
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو ۶ ماهگی
مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی