مامانا کسی هست به بچش زینک بده ؟

۸ پاسخ

من شربت دادمش قبلا اصلا لب به غذا نمی‌زد
چند روز دادمش اشتهاش خوب شد دیگه ندادم

من نئوزینک میدم ی هفته میشه دکتر براش نوشته بود گفت وزنش کمه براش نوشت

دخترم سرما خورده بود دکتر داد برای تقویت هر دوازده ساعت دو ونیم سی سی

من میدم

من نئوزینک میدم ، روزی یک نیم سی سی

من قبلا پسرم استپ وزنی داشت دادم بهش خوب بود

اره من میدم

من شربت میدم

سوال های مرتبط

مامان آلوچه 🍏🍓 مامان آلوچه 🍏🍓 ۱۰ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 ۱۷ ماهگی
مامان روشنا مامان روشنا ۱۷ ماهگی