من شربت دادمش قبلا اصلا لب به غذا نمیزد
چند روز دادمش اشتهاش خوب شد دیگه ندادم
من نئوزینک میدم ی هفته میشه دکتر براش نوشته بود گفت وزنش کمه براش نوشت
دخترم سرما خورده بود دکتر داد برای تقویت هر دوازده ساعت دو ونیم سی سی
من میدم
من نئوزینک میدم ، روزی یک نیم سی سی
من قبلا پسرم استپ وزنی داشت دادم بهش خوب بود
اره من میدم
من شربت میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.