مامانای سزارینی شماهم شکمتون شل شده؟

۹ پاسخ

بله گن ببند اگر میتونی

من بلافاصله بعد سزارین روز مرخص شدنم دکترم گفت پرستارا اومدن یه شکمبند سفت که توش آهن داره بستن گفت تا ۶ ماه باید ببندم فقط موقع خواب باز کنم اونو بستم شل نشده جمعم شده به نظرم
و کلا من قبل بارداری ام شکمم تخت بود

بله.

منم شله نمیدونم کی و چه گنی باید بپوشم

اره طبیعیه

اره مال من شوله بخیه هام عفونت کرذن شکم بندم نمیتونم ببندم جمع بشه

درست میشه نگران نباش
شکم من شل بود و دااااغ آتیش ازش بلند میشد 🫠

نه عزیزم

اره شل میشه بعد که بخیه هات خوب شد گن بپوش که جمع بشه

سوال های مرتبط

مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری