خانوما عادیه من شکمم هیچی احساس نمیکنم هیچ حرکتی

۶ پاسخ

منم .

عادیه

میگن بارداریه اول حرکاتش رو دیر حس میکنی و از ۲۲ هفته مشخص میشه تقریبا

جفتت چیه؟

آره گلم ، منم خودم آخرای 22 هفته حس کردم

اره هنوز زوده عزیزم از اولای ۲۰ هفته اینا حس میکنی

سوال های مرتبط