۲ پاسخ

نه عزیزم خوبه پسر من زردی ۱۷ داشت بیمارستان بستری نشد فقط دستگاه آوردیم بعدش رفت روی ده دیگه دستگاه ام‌نداشت تا چهل روزگیش کم‌کم رفت

باید مراقبت کنی بچه بزار زیر نور خودت تند تند عرق کاسنی بخور و به بچه شیر بده خیلی گرمشم نکن

سوال های مرتبط

مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی
مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی