۱ پاسخ

اره من این دومین دوره است دارم میخورم دوره قبل ده تا روزی یکی خوب شدم دوباره دو ماه بعد که میشه الان یه دوره دیگه دارم طبق همون دستور قبل میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندق👶🏻 مامان فندق👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین 🩷 مامان ماهلین 🩷 ۱۴ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان پرتقال مامان پرتقال ۲ ماهگی