۳۸ هفته ها اعلام حضور کنید در چ حالید

۶ پاسخ

منتظر🥲اصلا دیگ دلم میخواد بزام
ولی هیچ علائم زایمانی ندارم
دلتنگ دخترمم دیگ🥺🤤

منتظر🤦‍♀️با هر درد ذوق میکنم و امیدوار میشم این سری ک دیگه منظم میشه دردم🤦‍♀️
درد سیاتیک هم امونمو بریده

من درد لگن دارم دیروز خیلی انقباض داشتم ولی دریغ از یه منظمی

منم شبا ک میشه خیلی دلم درد میکنه خیلی روم فشاره .دست راستم هم چن روزه الکی درد میکنه

منم یه بار رفتم بیمارستان ولی بستریم نکرد گفت برو هفته دیگه بیا

من رفتم توی 39ولی همش سردرد و سرگیجه اینا دارم

سوال های مرتبط

مامان هدیه. مامان هدیه. ۲ ماهگی
مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی
مامان مهدیار کوچولو🥹 مامان مهدیار کوچولو🥹 ۲ ماهگی