سلام خانوما علت نازوک شدن رحم چیه؟؟؟

۳ پاسخ

من ۱۵ساال ال دی میخوردم ضخامن رحمم نازک شده بود نهایت ۷ میشد ولی باردار شدم

چجور باید بفهمیم نازک شده!؟

دوستم بچش یکسالش بود بعدش باردار شد دوقلو موقع زایمان دوقلوها دکتر گفته بود به خاطر فاصله ندادن و بارداری پشت سر هم رحم به شدت نازک شده خیلی اذیت شد

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی💕 مامان محمدعلی💕 ۳ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۳ سالگی
مامان احمدرضا❤️

🚗🚙 مامان احمدرضا❤️ 🚗🚙 ۲ سالگی