کسی ازمایشگاه نیلو شیراز ازمایش ژنتیک داده؟؟

۳ پاسخ

آره مزخرف ترین‌ازمایشگاه شیراز

هونگیری که در حد صفر هستن

جواب ازمایش هم خیلی خیلی دیر در حد دوماه اومد که بی فایدست
جای دیگه رو انتخاب کنین

عزیزم آزمایشگاه خوبیه؟؟؟ منم ازمایشم اونجاست

من ازمایش دادم ۹/۱هنوز جوابش نیومده

سوال های مرتبط

منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری
مامان پسر مامان پسر روزهای ابتدایی تولد