من رفتم متخصص زنان برای ازمایش بنویسه برام. بعد گف برو بهداشت تشکیل پرونده بده از اونجا میفرستنت ازمایش
ک رایگانه.
من رفتم ازمایشگاه امام هادی
من چند روز پیش دادم ۲۶۰
اگر منظورت بتا هست برا من ۲۵۰ شد
من ۲۶۰
اگ از طرف بهداشت بری رایگانه
۳۰۰و خورده ایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.