بچه ها تاب خوبه برای نی نی بگیرم

۱۰ پاسخ

منکه نگرفتم از الان زوده

برای پنج شش ماهش مناسبه منم گذاشتم همون موقع واسش بگیرم

خیلی ب کارت میاد من‌گرفتم پسرم الان دو سال و نیمشه بازم خیلی استفادم‌میشه

من گرفتم چون میله داره هرجایی میشه بزاری گفتم میزارمش تو تاپ ی موقع اشپزخونه اینا کار داشتم اونم سرگرم میشه

تاب خوبه من برای دخترم گرفته بودم از ۵ماهکیش میزاشتم مثل حالت گهواره ای توش میخوابید

من خریدم گزاشتم خونه مامانم که وقتی اونجاس بازی کنه

بگیر ولی شش ماه ب بعد ب دردت مبخوره

بالتخره نی نی ک‌نمیمونه دیگ

من خریدم ولی برای مثلا ۴ ۵ماه ب بعد خوبه قبلش نمیمونه بچه

دیگه داری میگی نی نی . تاپ ک نه ولی کهواره اینطور چیزا بدرد بیشتر میخوره

سوال های مرتبط

مامان نیل🌜 مامان نیل🌜 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلسا🍒 مامان دلسا🍒 ۶ ماهگی
مامان Artia🩵 مامان Artia🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍒نی نی🍒 مامان 🍒نی نی🍒 هفته سی‌وششم بارداری