من عید از شیر میگیرم واقعا خسته شدم خیلی وابسته شده همش چسبیده بمن غذا خوب میخوره. دیگه از شیر میگیرمش
ب من بود ک تا الان صد بار گرفته بودم ولی شوهرم میگ حداقل تا عید بده
من گرفتم بعد واکسن 18
۲ سالگی
میخام الان ندم دیگ خیبیلی دردسر داره
ایشالله از دو سالگی
من میخوام تا ۱۸ ماه کامل بدم بعد ۱۸ ماه فقط شب موقع خواب بدم تا دو سالگی دو سالگی هم کلا قطع کنم
دو ب بعد
دوسالگی به بعد
دو سالگی ب بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.