سلام بچه ها برای سوزش معده چیکار کنم

۴ پاسخ

قرص فاموتیدین بخور ضرر نداره من قبل بارداری مصرف میکردم بخاطر ورم معدم...دکترم گفت الآنم تو بارداری میتونم هر وقت اذیت بودم بخورم و درد نکشم..کاملا بی خطر هستش بخور خودتو اذیت نکن

هیچی منم درگیرشم فقط بیبین چی با معدت نمیسازه مثلا من وقتی سنگک یا بربری میخورم اونجوری میشم

آدامس
بادوم زمینی

رفلاکس منظورته؟
قرص نولپازا

سوال های مرتبط

مامان گل دخترم🤱 مامان گل دخترم🤱 ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری