۹ پاسخ

اره منوکه خوب می‌کنه بعدنهار خوردم

فاموتیدین فقط دردمو میندازه

به من دکترم فاموتیدین داد

من شبا فرنی میخوردم خوب بود توام امتحان کن

تحمل

معمولا دکترا قرص میدن
میتونی یه قاشق غذاخوری رب انار بخوری

البته با تجویز دکتر
کلا تو بارداری لانزو مجاز هست

من لانزو 30 خوردم خوب شدم

هیچی صبر😑

سوال های مرتبط

مامان دخترحنایی🌙 مامان دخترحنایی🌙 ۲ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان هندونه🍉💙 مامان هندونه🍉💙 ۵ ماهگی