این رفتار طبیعیه حس مالکیت داره
تواین سن بچها همینجوری میشن
بچه منم همینه
امشب مهمونی بودیم
با همین شرایط ک میگی
نسبت ب اسباب بازی بچه های دیگه هم احساس مالکیت داره
دیوونه شدیم دیگه
آره دختر منم هست
دختر منم همینه با بچه های خواهرشوهرم بازی میکنه ولی غریبه بیاد سمتش جیغ میزنه که نیا
آره بابا
دختر من فقط ۵دقیقه خوبه با دختر عمه اش
بقیش دعوا و گریه و...
رز حتی اجازه نمیده من دست بزنم به وسیله هاش😐
قبلا کلی با خواهرزاده هام بازی میکرد
الان اصلا اجازه نمیده انگشتشون بخوره به اسباب بازی هاش
میگه مال منه🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.